لحظه ها

عیب یابی تخصصی

لحظه ها

عیب یابی تخصصی

لحظه ها

پیوندها
  • ۰
  • ۰


تعمیر تویوتا RAV4


نکات برجسته تویوتا RAV4

تعمیر موتور تویوتا rav4

تعمیر موتور تویوتا rav4.تویوتا RAV4 دارای یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ است که آرایش قرار گیری سیلندر ها در آن به صورت خطی مستقیم می باشد . ظرفیت باک این خودرو 60 لیتر است  و سیستم سوخت رسانی از نوع انژکتوری تزریق مستقیم می باشد . حداکثر توان خروجی در این خودرو 176 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور خروجی 232 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه است . توان خروجی حجمی تویوتا  RAV4 73.3 اسب بخار بر لیتر است .شما می توانید برای تعمیر تویوتا rav4  خود به مرکز تعمیر تویوتا و لکسوز در تعمیرگاه تویوتا یتویوتا صفار مراجعه فرمایید.

تعمیر ترمز تویوتا rav4

تویوتا RAV4دارای سیستم های ترمز ضد قفل ، ترمز دسیکی خنک شونده EBD ، BAS, VSC،  توزیع نیروی ترمز در بین چرخ ها و سیستم ضد قفل شوندگی ABS و ترمز کمکی است که امروزه در بین خودروهای مدرن دنیا باب شده است . این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکتریکی  esp می باشد . تویوتا RAV4مجهز به سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سر بالایی یا HACاست .شما می توانید برای تعمیر تویوتا rav4  خود به مرکزتعمیر تویوتا و لکسوز در تعمیرگاه تویوتا ی تویوتا صفار مراجعه کنید.

کارایی

تعمیر تویوتا rav4.تویوتا RAV4 یک شاسی بلند کلاس شهری است که دارای ظاهر زیبا و مدرن است . تویوتا RAV4 علاوه بر ظاهری زیبا توانایی هایی منحصر به فردی را در بخش آفرود داراست . این خودروی جادار مخصوص خانواده های پر جمعیت می باشد که می تواند در جنگل ، مناطق بیابانی و مکان های با شرایط نامناسب مورد استفاده قرار بگیرد .شما می توانید برای تعمیر تویوتا rav4  خود به مرکز تعمیر تویوتا و لکسوزدر تعمیرگاه تویوتا ی تویوتا صفار مراجعه کنید.

  • ۹۷/۰۹/۰۱
  • تویوتا صفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی